Czy szybka kolej KDP to koniec PKP?{



Informacje

Zobaczyło film: 112589
Czas trwania: 15m 21s
Wasza ocena: 3452
Ilość reakcji: 449
Opis: ZOSTAW SUBA: https://bit.ly/2P2vBza MOŻESZ NAS WESPRZEĆ https://patronite.pl/stacmnie ⬇ ⬇ ⬇ KLIKNIJ TUTAJ PO WIĘCEJ⬇ ⬇ ⬇ UDOSTĘPNIJ MATERIAŁ I OCEŃ EKONOMICZNA G...

Komentarze


Czy szybka kolej KDP to koniec PKP?

- niedlugo nam pozabieraja samochody
- W 1973 r byłem na koloniach w Krasnystawie
- Ja wolę Pesa Dart od ED250. Ale najbardziej PesęSundeck
- Hardly possible in the timeframe provided in the video. It takes a lot of planning in addition to assets required on the ground to build everything.
- Plany budowy linii Y to plany niepowazne. Wroclaw i Poznan dzieli wieksza odleglosc niz Krakow i Katowice podlaczone w latach 80-tych do Centralnej Magistrali Kolejowej.
Poza tym polaczenie Poznania i Warszawy przez Kutno, w ostatnich latach dlugo remontowane stanowi najkrotsze polaczenie Berlina z Warszawa i szerzej Paryza z Mosk
wa. Popieram skrocenie polaczenia Wroclaw - Warszawa nowymi torami pomiedzy Wieruszowem i Sieradzem z wyremontowaniem linii Olesnica - Kepno ale nie " pakujcie "
w to Poznania. Jak " szprychy " to szprychy a nie nowy kolchoz. Chyba ze chodzi o to zeby pociagi Berlin - Warszawa jezdzily przez Lodz co moze " wygenerowaloby " do
datkowe dochody. Lepsze wrogiem dobrego i z doswiadczenia wiem ze pomysly " przekombinowane " bywaja tak samo szkodliwe jak niedostatecznie przemyslane. Po
dobnie uwazam ze najkrotsze polaczenie Trojmiasto - Warszawa przez Malbork i Dzialdowo najzupelniej wystarczy i nie trzeba budowac nowej szybszej linii kolejowej tylko
dostosowac istniejaca do wiekszych predkosci pociagow. Dostepne pieniadze lepiej przeznaczyc na remonty istniejacych linii aby na jak najwiekszej ilosci z nich pociagi mogly poruszac sie z predkoscia jezeli nie 160 to przynajmniej 100 km na godzine.
- Projekt w myśl hasła . ''Wszystkie drogi prowadzą do Rzymu''.Gdzie identyczne połączenia np,Wrocławia,Z. Góry, Poznania z Gdańskiem,Szczecinem czy Olsztynem czy Krakowem. Projekt ten prawdopodobnie wywoła chaos inwestycyjny który spowoduje zapaść połączeń między częścią wielkich miast oraz połączeń lokalnych.Braknie środków.
- Ciekawy kanał. Szkoda, ze wcześniej nie wiedziałam o jego istnieniu. Lepiej późno niż wcale :-)
- Raczej Nowo Sądecki NEWAG
- Drobne sprostowanie do wideo - 20 składów Pendolino kosztowało 400mln EUR a nie PLN, czyli ok 86mln PLN za jeden skład.

Moje zdanie jest, że warto było i spokojnie powinniśmy dokupić kolejne 20 Pendolino. Dlaczego? Masa ludzi na nowo przekonała się do PKP i kolei. Dlatego kolejne 20 składów mogłoby zachęcać nowych pasażerów na trasach Szczecin-Wrocław, Bydgoszcz-Lublin czy Rzeszów-Wrocław do PKP i kolei.
- Żeby się opłacało musi być prędkosć 160 200 lub więcej by było szybciej niż na autostradzie ale też odpowiednio taniej by było taniej niż samochodem i samolotem
- Tu możesz zerknąć pellet Lublin, może też być przydatne.
- Jedno ważne pytanie po co w kraju o powierzchni Polski pociągi z prędkością 250-300km/h takie linie są horrendalne w budowie ale i również bardzo kosztowne w utrzymaniu wiadomo może Warszawa Berlin 200-250km na godzinę ale pozostałe około 160-180km/h i można by tego wybudować więcej a czas przejazdu już był by dość fajny np Poznań - Wrocław 80-100minut Należy również pamiętać że pociąg z takimi prędkościami nie zatrzymuje się co dworzec
- tylko napisz o Hiszpanii, to ze jak my juz mieli CMK to oni na osiołkach jeździli .
- To gdzie o tym końcu PKP? Bo cały film to o pianiu nad CPK i centralizacji polski.
- Jest jeszcze NEWAG z Nowego Sącza w dodatku produkuje już skład, który potrafi jeździć z prędkością powyżej 200 km/h więc spokojnie :-)
- Ciekawy materiał, przydało by się więcej wideo związanego z tematem bo w zasadzie jest to audycja do słuchania
- Ja bym chciał szybki pociąg z Jeleniej Góry do Drezna albo do Berlina. Tak jak było 100 lat temu. Do Warszawy mi nie potrzeba du żych prędkości. Bardziej do Pragi, Berlina i Wiednia.
- Jak zobaczę to uwuerzę
- Czyli, znowu kogoś boli głowa.
- Jakie 900 mln osób :D raczej tyle to było przejazdów czy kupionych biletów znacznie mniejszej liczby osób 😂
- Ratunkiem było by stworzenie kosztownych prostych nitek wschód - zachód i północ południe do przeniesienia towarowego transportu kołowego który głównie jest tranzytem i przynosi nam więcej strat jak zysków.