Czas trwania: 2m 31s
Wasza ocena: 160
Ilość reakcji: 26
Opis: #FunduszeUE Prezentujemy efekty prowadzonych przez nas inwestycji w ramach Krajowego Programu Kolejowego. To największy w historii program inwestycyjny na kolei. Ponad 220 projekt...
https://www.youtube.com/watch?v=ypRzrnUV3CE - ta szczególnie na linii Radom - Łuków bardzo dużo widać... - A kiedy modernizacja peronów stacji Kowalewo Pomorskie, Wąbrzeźno, Jabłonowo Pomorskie, Biskupiec Pomorski, Jamielnik? - Tylko szkoda że nie ma kolei jeżdżącej 250 / 300km/h - Moim zdaniem take, gabinet dietetyczny, może też być przydatne.
- Mogliby zawitać do Bogatyni i zrobić znowu połączenie ze Zgorzelcem i Wrocławiem . - No może i się zmienia...
Ale absurdów nie brakuje:
1. LK 447 na odcinku Warszawa Włochy - wschód (włącznie z wymienioną stacją nadal nie uprzątnięta);
2. Zrobienie LK 213 tak, aby później narzekać, że jest źle zrobione, i robienie przetargu na ponowne wydanie kasy;
3. Wybieranie, a właściwie nie wybranie najtańszego wykonawcy (który jest właściwie ,,spółką-córką" PKP PLK), aby w ponownym ogłoszeniu przetargu ta spółka podniosła cenę o 75% w stosunku do poprzedniego ,,otwarcia kopert". I robienie tego przetargu na coś, co jest dobrze zrobione, i niedawno modernizowane. - Korsze-Skandawa nic się nie zmieniło - A gdzie kompleksowy remont linii kolejowej nr 33 i budowa linii kolejowej Modlin-Płock?! - W krotoszynie też remontujecie perony?Śmiech na sali - A kolej w Lubuskim? Np. Guben - Zielona Góra? Od długich lat nie ma szynobusu, tylko obiecanki. A np. Kolej Lubsko - Jasień - Żary dalej na Wrocław?? Hello tutaj także jest kolej!!!!
Kolej zmienia się dla Ciebie! – efekty Krajowego Programu Kolejowego{
Informacje
Zobaczyło film: 6295Czas trwania: 2m 31s
Wasza ocena: 160
Ilość reakcji: 26
Opis: #FunduszeUE Prezentujemy efekty prowadzonych przez nas inwestycji w ramach Krajowego Programu Kolejowego. To największy w historii program inwestycyjny na kolei. Ponad 220 projekt...
Komentarze
Kolej zmienia się dla Ciebie! – efekty Krajowego Programu Kolejowego
- Moglibyście wejść w szybką międzynarodówkę, byłoby to coś CUDOWNEGO! Warszawa-Poznań-Berlin-Frankfurt-Bruksela-Paryż-Bordeaux-Madryt-Lizbona 500 km/h !! O jejkuuuuuu! - Szkoda,że ten potencjał marnuje marszałek jako organizator połączeń kolejowych w województwie Kujawsko-Pomorskim... 😥 - KDP będzie lepsze? - Moze ktos cos zrobi wreszczie z linia do Krakow-Zakopane. 140 km a jedzie sie 3:20h. Nie znam osoby, ktora by tam chciala koleja pojechac. A to jest jedno z najbardziej turystycznych miast. Szybka kolej w celu ulatwienia turystyki jest bardzo dobra inwestycja przynoszaca dobre zyski. Tak samo jak Jade z Kato do Chalupek lub do Zebrzydowic to zastanawiam sie czy jestem w XXI wieku. - To wszystko naprawde cieszy,ale prosze was nie stawiajcie wiat przystankowych na peronach!Nawet na mniejszych stacjach ...coraz wiecej ludzi bedzie korzystalo z tych peronow,wiec takie wiaty nie spelnia funkcji,oprocz tego nie wyglada to dobrze. Lepsze wieksze zadaszenie przed sloncem czy deszczem! - Chyba w dużych miastach tylko to widać.. Bo w małych ba średnich dworce wyglądają dalej tragicznie o peronach nie wspomnę.. Modernizacja wymiany trakcji i podkładów dalej idzie żółwim tempem.. Modernizację widać tak zgadzam się na Lini od Katowic do Gdańska i jeszcze Wrocław.. Tam widać nowoczesne tabory trakcje i wymianę szyn z podkladami.. A gdzie reszta kraju hmm.. - Proponowałbym aby PKP obejrzała sobie ten krótki film który moim zdaniem opisuje prawdę o polskiej kolei, jej niespełnionych planach i problemach.https://www.youtube.com/watch?v=ypRzrnUV3CE - ta szczególnie na linii Radom - Łuków bardzo dużo widać... - A kiedy modernizacja peronów stacji Kowalewo Pomorskie, Wąbrzeźno, Jabłonowo Pomorskie, Biskupiec Pomorski, Jamielnik? - Tylko szkoda że nie ma kolei jeżdżącej 250 / 300km/h - Moim zdaniem take, gabinet dietetyczny, może też być przydatne.
- Mogliby zawitać do Bogatyni i zrobić znowu połączenie ze Zgorzelcem i Wrocławiem . - No może i się zmienia...
Ale absurdów nie brakuje:
1. LK 447 na odcinku Warszawa Włochy - wschód (włącznie z wymienioną stacją nadal nie uprzątnięta);
2. Zrobienie LK 213 tak, aby później narzekać, że jest źle zrobione, i robienie przetargu na ponowne wydanie kasy;
3. Wybieranie, a właściwie nie wybranie najtańszego wykonawcy (który jest właściwie ,,spółką-córką" PKP PLK), aby w ponownym ogłoszeniu przetargu ta spółka podniosła cenę o 75% w stosunku do poprzedniego ,,otwarcia kopert". I robienie tego przetargu na coś, co jest dobrze zrobione, i niedawno modernizowane. - Korsze-Skandawa nic się nie zmieniło - A gdzie kompleksowy remont linii kolejowej nr 33 i budowa linii kolejowej Modlin-Płock?! - W krotoszynie też remontujecie perony?Śmiech na sali - A kolej w Lubuskim? Np. Guben - Zielona Góra? Od długich lat nie ma szynobusu, tylko obiecanki. A np. Kolej Lubsko - Jasień - Żary dalej na Wrocław?? Hello tutaj także jest kolej!!!!