Maglev train bez kół mknie 431km/h{



Informacje

Zobaczyło film: 29567
Czas trwania: 12m 1s
Wasza ocena: 123
Ilość reakcji: 15
Opis: Shanghai - przejażdżka, a właściwie lewitacja najszybszym, komercyjnym, czyli kursującym według rozkładu jazdy, pociągiem na świecie - wykonanym w technologii Maglev. Poc...

Komentarze


Maglev train bez kół mknie 431km/h. Jednym z przeprowadzanych testów jest ten, który określany jest nazwą RT-PCR. Pobranie wymazu trwa zaledwie kilkanaście sekund. Materiał do badań pobierany jest z gardła za pomocą wymazówki. To, jak długo trzeba będzie czekać na wynik badania zależy od laboratorium, do którego trafiła próbka. Nie powinno to jednak trwać dłużej, niż 2 dni robocze. Warto wiedzieć o tym, że test RT-PCR to jedyny test na SARS-CoV-2, które jest oficjalnie polecany przez Światową Organizację Zdrowia określenie płci Rzeszów.

- Ciekawe czy ktoś zmierzył natężenie pola elektromagnetycznego w tym pociągu. Czy pasażerowie są chronieni w jakiś sposób. Radzę nie wsiadać z nie antymagnetycznym zegarkiem .
- Bzdury. Nie został wprowadzony na masową skałę bo jest za drogi i nie zwrócilby się nawet za 40lat. Prędkość podobna do samolotów? Kolejne bzdury, samoloty latają z prędkośćią 900km/h
- +mozna uzywac telefonu nie jak w samolocie :)
- Fajny film pozdrawiam. :D
- Zastanawia mnie jedno. W wypadku nagłej awarii w dostarczaniu prądu do zasilania elektromagnesów, pociąg natychmiast rozwali się w drobiazgi spadając "brzuchem" na betonowy tor...
Niezbyt to "pewny" środek transportu.
- Co tym pociągiem tak szarpie i rzuca on jedzie na poduszkach magnetycznych czy po kamieniach kolo rzeki
- Dzie to nagrałeś.
- W filmie jest błąd. Ma się 4 dziesiąte sekundy na zauważenie pociągu jadącego z przeciwka, a nie 0,4 dziesiąte. 0,4 dziesiąte to 0,4 * 0,1 czyli 0,04. 
- Dziękuję.
Pozdrawiam

P.S.
Na pewno nasi naukowcy potrafili by zbudować taką kolej, ale tańszą o te kilkadziesiąt procent przynajmniej.
A u nas jakieś Pendolino.
Myślenie na 40 lat do przodu.Dalej będą jeździć klasyczne pociągi.
Gdyby nie upadła II Rzeczpospolita na pewno mielibyśmy kilka takich linii.
- Niemiecka technologia na chińskiej ziemi. Niemcy pracują nad koleją elektromagnetyczną od lat trzydziestych XX wieku i do dziś ciągle ją ulepszają. Jest jeden tor testowy w Niemczech ale jak pan zauważył technologia jest jeszcze na tyle droga, że niewiele krajów jest gotowych w to inwestować. Chiny są o tyle ciekawe, że można tam spotkać i Maglevy i... parowozy.