Najdłuższy pociąg pasażerski w Polsce / The longest passenger train in Poland{



Informacje

Zobaczyło film: 177405
Czas trwania: 8m 12s
Wasza ocena: 1585
Ilość reakcji: 224
Opis: Międzynarodowy pociąg IC 407/406 Chopin rel. Warszawa Wschodnia – Wien Hauptbahnhof, z bezpośrednimi wagonami do Pragi i Budapesztu to najdłuższe zestawienie pociągu pasaż...

Komentarze


Najdłuższy pociąg pasażerski w Polsce / The longest passenger train in Poland

- ale super film daje ci subskrybcje a ja się nazywam na mojim kanale POCIĄGI PKP RADUŚ SANOK I zapraszam na mój kanał pozdrawiam.
- TLK Pobrzeze tez kozak w sezonie idzie po 16 pudel. 9tki to tam umierają na tym połączeniu
- Kiedyś takie składy były normalnością. Teraz się zachwycamy bo pkp łączy 2-3 pociągi w jeden.
- Chyba najkrótszy
- Kiedyś pociąg Szczecin - Przemyśl był taką langustą złożoną z kilkunastu wagonów. Miałem okazję się nim przejechać w 1980 roku od początku do końca. Sama obsługa liczyła ponad dwadzieścia osób. Wszyscy pili...
- Proszę takich bzdur nie pisać , "Najdłuższy pociąg pasażerski w Polsce".W latach 80 ubiegłego wieku pociągi dalekobieżne jak Zakopane -Gdynia prowadziły po 16 wagonów z Krakowa. Poprawcie mnie jak się mylę ,w Płaszowie dołączany był jeszcze skład z Krynicy.Na stacjach ,trzeba było pod sam wskaźnik W4,aby wagony weszły w peron. Następny to Szczecin -Przemyśł z wagonami ze Swinoujścia. Mimo to filmik OK , pozdrawiam ( EU 06 --12).
- Piękny film :) Pozdrawiam
- Jak chcesz to wbij na mój kanał PKP Gniezno zdjęcie lokomotywy HUSARZ Pozdrawiam serdecznie ☺
- Świetny film
- Super filmik! Świetne ujęcia :) Like i Sub - zapraszam do mnie
- Tu też można więcej doczytać kwiaciarnia internetowa Lublin dla mnie ciekawe.
- Jak na tory weśłeś? Bo nie wolno
- Ja w kolobrzegu widzialem 22 wagonowy (pasarzerski)
- Fantastic video!
- Widziałem dłuższe
- Kfsyteffvfjjfgivvbbgbbpdvy
- 0:20 gdzie to jest?
- I to jak długi ;)
- Dawniej 12-15 wagonów to była norma, a w wakacje zdażało się i 17. A teraz to i 10 ciężko upchnąć, bo przez moderny polikwidowano dużo konkretnych mijanek i poskracano perony. Kr9tkie perony to się nadają na podmiejskie o dużym takcie, a nie dalekobieżne z kilkoma kursami w dobie.
- W latach 90-tych ubiegłego wieku, sklady 11-to wagonowe to był standard a 13-tki też się często zdążały. A teraz to rarytas kolejowy. Pamiętam za łebka jak się jechało przez pół Polski a człowiek się nudził, to robiło się obchód składu wzdłuż - do pierwszego i do ostatniego wagonu. Zawsze to kilkadziesiąt minut trwało 😀
- 🚈🚝🚦