Czas trwania: 6m 23s
Wasza ocena: 475
Ilość reakcji: 199
Opis: EIC Chrobry relacji Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia jest obecnie najlepszym Polskim składem zarówno pod względem komfortu podróży ,wyciszenie w porównaniu do innych sk...
Rozumiem, że chodzi o stan, komfort akustyczny (o którym wspomniano w opisie), klimę itd? Bo te zachwyty w komentarzach też budzą u mnie lekkie zmieszanie.
Nie jestem fanem kolei, a ostatni raz pociągiem jechałem... pff, kilkanaście lat temu :) - przynajmniej nie trzeba wydać fortuny żeby mieć miejsce obok siebie wolne - Jest to kategoria EIC, są w ogóle jeszcze stare niezmodernizowane wagony? Z reguły we Wrocławiu widuje nowe wagony stad pytanie - Nie jestem pewien, zobacz sobie tu onkolog koty Lublin ja bym się z tym zgodził.
- Ciekawe czy jakiekolwiek okno się otwiera w razie awarii... Niby ok, a jednak. - Newag najlepszy - Jechałem taką jedynką zarówno w normalnym 6cio miejscowym przedziale jak i w klasie business:) Business wymiata, naprawdę:) zwłaszcza jadąc w nocy, wyłączamy główne oświetlenie i zostawiamy ambient, cudo, warto było dopłacić :) - prezentacja składu ciekawie przedstawiona...jakby na zlecenie byla robiona...mam wrażenie ze wagony 2 klasy na inspiracji poprzednich przedzialowych powstaly...tamte tez byly 6 osobowe i mialy jakis klimat choc bez klimatyzacji i innych innowacji...a wspoltowwrzyszy podrozy raczej sie nie wybiera ale przy dobrych układach czasami mozna ciekawe kontakty pozawierac....sama coś wiem o takim przypadku z podróży...a wtedy czas mija duzo szybciej zamiast sie dluzyc...oczekiwania i przyzwyczajenia kazdy ma inne wiec ilość komentarzy tylko je potwierdza... i dobrze sie nimi oraz ważnymi informacjami powymieniac bo ostatnio wszystko dookola szybko sie zmienia... - WARSZAWA CENTRALNA (adres):
Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa.
:)
Od razu poznałem,
że to jest WARSZAWA CENTRALNA.
:) - Jaki teraz jest najlepszy? - Ja nim jechałem to kiedy poszedłem do toalety i kiedy chciałem wyjść to klamka odpadła był to chyba wagon 14 albo 15 ale tak ktoś albo źle zamontował albo ktoś po prostu rozwalił i byłem w takim przedziale i ogrzewanie nie działało A była 4:30 więc było zimno i konduktor przeniósł nas do innego ale ogólnie to fajnie wyciszonye wagony więc można było się zdrzemnąć pozdrawiam cieplutko ze Szczecina - W sumie, chyba nie ma się czego wstydzić, szkoda, że siedzenia nie rozkładane jak w dawnych jedynkach. - Flirt 3 lepszy - Bzdury. Najlepsze są EN57 i to bez porównania. Przynajmniej się nie psują. Chyba nie bez powodu produkowali je tak długo, już pomijając fakt, że mają jeździć do 2055 roku.
Najlepszy Polski pociąg prezentacja{
Informacje
Zobaczyło film: 44123Czas trwania: 6m 23s
Wasza ocena: 475
Ilość reakcji: 199
Opis: EIC Chrobry relacji Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia jest obecnie najlepszym Polskim składem zarówno pod względem komfortu podróży ,wyciszenie w porównaniu do innych sk...
Komentarze
Najlepszy Polski pociąg prezentacja
- Nówka mało śmigana.Rzeczywiście ładny i do tego produkowany w Polsce.Radość dla oczu.Pozdro i dzięki. - Omg ale cudo i ten najnowszy wars 😎😎💣💣🤟🤟😏😏👍👍😁 - takie same składy jeżdżą jako na trasie Wrocław - Gdynia jako IC - Zastanawia mnie skoro cały ten skład jest z wagonów zmodernizowanych, jak większość już wagonów od PKP to dlaczego każdy nie wyglada tak samo? Tutaj każdy wagon ma wykładzinę oraz w przedziałach są duże stoliki. Nie każdy pociąg na taki standard mimo modernizacji - Następnym razem pojadę 1 klasą - Rzeczywiście ładnie się prezentuje z zewnątrz jak i wewnątrz 👍 👍 👍Wygodne fotele, dobre oświetlenie, wagon restaurscyjny ok. 😘 I oczywiście, że wybieram z przedzialami bo te bez przedziału to jakoś te fotele tak w rzędzie blisko... - Super skład zwłaszcza wagon restauracyjny - Z wyglądu, to nic nadzwyczajnego... Jak te z dawnych czasów, tyle że nowszy. :)Rozumiem, że chodzi o stan, komfort akustyczny (o którym wspomniano w opisie), klimę itd? Bo te zachwyty w komentarzach też budzą u mnie lekkie zmieszanie.
Nie jestem fanem kolei, a ostatni raz pociągiem jechałem... pff, kilkanaście lat temu :) - przynajmniej nie trzeba wydać fortuny żeby mieć miejsce obok siebie wolne - Jest to kategoria EIC, są w ogóle jeszcze stare niezmodernizowane wagony? Z reguły we Wrocławiu widuje nowe wagony stad pytanie - Nie jestem pewien, zobacz sobie tu onkolog koty Lublin ja bym się z tym zgodził.
- Ciekawe czy jakiekolwiek okno się otwiera w razie awarii... Niby ok, a jednak. - Newag najlepszy - Jechałem taką jedynką zarówno w normalnym 6cio miejscowym przedziale jak i w klasie business:) Business wymiata, naprawdę:) zwłaszcza jadąc w nocy, wyłączamy główne oświetlenie i zostawiamy ambient, cudo, warto było dopłacić :) - prezentacja składu ciekawie przedstawiona...jakby na zlecenie byla robiona...mam wrażenie ze wagony 2 klasy na inspiracji poprzednich przedzialowych powstaly...tamte tez byly 6 osobowe i mialy jakis klimat choc bez klimatyzacji i innych innowacji...a wspoltowwrzyszy podrozy raczej sie nie wybiera ale przy dobrych układach czasami mozna ciekawe kontakty pozawierac....sama coś wiem o takim przypadku z podróży...a wtedy czas mija duzo szybciej zamiast sie dluzyc...oczekiwania i przyzwyczajenia kazdy ma inne wiec ilość komentarzy tylko je potwierdza... i dobrze sie nimi oraz ważnymi informacjami powymieniac bo ostatnio wszystko dookola szybko sie zmienia... - WARSZAWA CENTRALNA (adres):
Aleje Jerozolimskie 54, 00-024 Warszawa.
:)
Od razu poznałem,
że to jest WARSZAWA CENTRALNA.
:) - Jaki teraz jest najlepszy? - Ja nim jechałem to kiedy poszedłem do toalety i kiedy chciałem wyjść to klamka odpadła był to chyba wagon 14 albo 15 ale tak ktoś albo źle zamontował albo ktoś po prostu rozwalił i byłem w takim przedziale i ogrzewanie nie działało A była 4:30 więc było zimno i konduktor przeniósł nas do innego ale ogólnie to fajnie wyciszonye wagony więc można było się zdrzemnąć pozdrawiam cieplutko ze Szczecina - W sumie, chyba nie ma się czego wstydzić, szkoda, że siedzenia nie rozkładane jak w dawnych jedynkach. - Flirt 3 lepszy - Bzdury. Najlepsze są EN57 i to bez porównania. Przynajmniej się nie psują. Chyba nie bez powodu produkowali je tak długo, już pomijając fakt, że mają jeździć do 2055 roku.