Pierwszy w Polsce, pociąg hybrydowy na Pomorzu Zachodnim. Bursztynowa hybryda zawitała w Koszalinie{



Informacje

Zobaczyło film: 2341
Czas trwania: 9m 14s
Wasza ocena: 42
Ilość reakcji: 17
Opis: KoszalinInfo TV: Zakupione przez Samorząd Województwa Zachodniopomorskiego nowoczesne, ekologiczne pierwsze w Polsce pociągi o napędzie hybrydowym będą kursowały po torach P...

Komentarze


Pierwszy w Polsce, pociąg hybrydowy na Pomorzu Zachodnim. Bursztynowa hybryda zawitała w Koszalinie

- Nie musisz więc martwić się o to, że nie zrozumiesz zapisów zawartych w austriackim lub niemieckim prawie - zobacz tu zaświadczenie UE/EOG. Na mocy umowy z Porto obywatele wszystkich państw należących do EOG mogą się swobodnie przemieszczać, osiedlać i nabywać nieruchomości na ich terenie. W zamian EFTA łoży na unijny Fundusz Spójności. Kraje EFTA przyjęły do swojego ustawodawstwa dużą część szczegółowych przepisów wspólnotowych (nie dotyczy to jednak m.in. polityki rolnej czy walutowej). Ważną cechą EOG jest to, iż realizuje swoją działalność na poziomie pierwszego i trzeciego etapu integracji, strefy wolnego handlu i Wspólnego Rynku, wyłączając drugi etap, unię celną.
- samorzad musi zamawiac wieksza ilosc polaczen. Pociagi powinny jezdzic po regionie w takcie co 2 h albo i co 1 h. Tylko wtedy dacie mozliwosc rozwoju regionu oraz alternatywe dla transportu indywidualnego. zobaczcie za granice do Brandenburgii, Mecklenburg-Vorpommern. Wszedzie gdzie jest stacja, mozna co 2 h skorzystac z pociagu w kazdym kierunku...... .
- Przesiadać się na stacjach Goleniów czy Stargard? Zawsze można przesiąść się w Ulikowie
- A ten POspolity złodziej gawłowski co tam robi
- Bravo!!!
- 1. Hybryda hybrydą a dzisiaj pociągiem osobowym z Koszalina do Kołobrzegu można pojechać zaledwie 2 razy na dobę.
Trudno uwierzyć, że hybryda istotnie wpłynie na poprawę takiego stanu rzeczy.

2. Kiedy Zarząd Województwa Zachodniopomorskiego podejmie decyzję o generalnym remoncie linii kolejowej Białogard-Szczecinek-Piła Gł.?
Wydaje się, że w szczególności odcinka Białogard-Szczecinek, ze Szczecina jakby nie widać. Na w pełni zeletryfikowanej linii
podróżuje się z prędkością 60-70km/h.
Zarząd Wielkopolski wyremontował linię Poznań-Piła i dzisiaj najszybszy pociąg IC pokonuje 96 km dzielące
oba miasta w 1 godzinę i 5 minut, zatrzymując się trzy razy. Prędkość rejsowa wynosi 120 km/h.