Wizualizacja wariantów przebiegu Linii Dużych Prędkości w Polsce{



Informacje

Zobaczyło film: 109856
Czas trwania: 2m 26s
Wasza ocena: 346
Ilość reakcji: 115
Opis: ...

Komentarze


Wizualizacja wariantów przebiegu Linii Dużych Prędkości w Polsce

- Wariant 2gi jest spoko tylko problem w tym że to już 9 lat a nic nie widać z przebudowy xddd
- No i co 2021 i nic nie ma
- Caly pomysl z budowa Y-greka jest pomyslem poronionym od samego poczatku. Rozumiem ze wlodarze Wroclawia chca poprawic swoje peryferyjne polozenie na mapie
Polski ale niech nie wciagaja w to Poznania od ktorego dzieli Wroclaw w linii prostej 145 km. Nie wyobrazam sobie aby pociagi Berlin-Warszawa jezdzily przez Lodz dlate
go ze tak wymyslili sobie panowie planisci i decydenci w Lodzi i Wroclawiu. Budujcie sobie nowa linie Wroclaw-Lodz-Warszawa jak chcecie ale Poznan posiada polaczenie
do Warszawy przez Konin i Kutno. Ponadto zamiast budowac kolej duzych predkosci zabierzcie sie Szanowni Panstwo za posprzatanie balaganu na rozlatujacej sie polskiej
kolei zamiast bujac w oblokach. Dodam jeszcze ze po odzyskaniu niepodleglosci jezdzono z Poznania do Warszawy przez Torun zanim dobudowano tor pomiedzy Kutnem
i Strzalkowem. A po 45r jezdzono w tej samej relacji przez kilka lat przez Ostrow Wkp. i Lodz bo linia przez Konin byla zajeta dla transportow wojskowych. Powymieniajcie
tory i uruchomcie po remontach budynki stacyjne np. we Walczu. Takich stacji sa w Polsce setki. W dajacej sie przewidziec przyszlosci nie potrzebujemy kolei duzych pred
kosci.
- Szczecin jak zwykle zapomniany
- Prawie 2021 a jeszcze gadają o 250 km/h na CMK w 2023.....
- Zaraz nie wytrzymam ze śmiechu...
- I jak tam po 9 latach po publikacji ? Hahahaha mrzonki dla naiwnych
- Mamy 2020 rok i dalej nic
- 2020 r. A jedyne co ma rzekomo byc to zwiekszenie predkosci na CMK do 230km/h w 2023 roku xd Mamy mase lini, na ktorych pociagi jada wolniej niz ja z gorki na rowerze.
- Śmieszne to jest u mnie pociągi nadal jeżdżą 30 km/h
- Zerknij i sam oceń, leczenie depresji Lublin, moim zdaniem OK.
- 2020 i dalej nic nie ma, wstyd
- Czemu one nie mogę przez Ostrów Wlkp. tylko przez Nowe Skalmierzyce Ostrów Wlkp. to dłuzo większe miasto?
- Pociągi powinni mieć całkowity zakaz trąbienia w miastach i od miast do miast z 20 km stanowczo za głośne są w miastach nie da się żyć.
- Wkoncu po tylu latach coś się zaczyna dziać :p
- 2020 się zbliża... a jedyna linia na której można jechać więcej niż 200km/h została wybudowana ZA GIERKA!!!! Absurd Polski
- https://www.gov.pl/web/infrastruktura/programy-rozwoju-kolei1 BRAWO PIS 2019r !!
- Wszystko fajnie, tylko szkoda, że PKP nic nie robi z faktem, że obecnie trasę z Krakowa do Wrocławia obsługuje "stary" tabor, który trasę pokonuje w 3,5-4 godziny. Dodatkowo ile jest połączeń Express Intercity i Express Intercity Premium na trasie Kraków-Wrocław? Odpowiedź brzmi: Nie ma żadnego- okrągłe 0 szybszych połączeń, które by dały solidny argument, żeby jechać pociągiem zamiast autem. Rozumiem, że wszystkie składy Pendolino są zajęte obsługiwaniem połączeń do Warszawy, ale mogliby chociaż kilka Dartów/Flirtów lub składów Express InterCity puścić na linię Kraków-Wrocław. Ponadto, dlaczego te wszystkie pociągi jadą naokoło, czyli przez Częstochowę do Wrocławia zamiast przez Katowice i Konurbację Górnośląską? Kraków jako była stolica również zasługuje na szybkie połączenia do większości miast (na razie ma do Warszawy i Trójmiasta w postaci Pendolino oraz do Łodzi dzięki Flirtom...) PKP, zróbcie coś w końcu z połączeniami do Wrocławia ze wschodniej Polski, bo aż wstyd patrzeć.
- 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂 koń by się uśmiał 🐴


Pozdrawiam z 2019
- Trasa Warszawa-Poznan szybciej by była przez Konin wiec trasa była by o wiele krótsza
- Z Warszawy do Poznania to najmądrzejsza, najkrótsza i najprostsza trasa jest przez Kutno, Konin, Wrześnię, a nie gdzieś przez jakąś Łódź, Sieradz, Skalmierzyce.